Pytania i odpowiedzi

  • Na jakiej zasadzie możemy współpracować?
    My dostarczamy rozwiązanie IT (serwis do szkoleń on-line) + gotowe szkolenia zgodne z wymogami prawa, a Państwo używacie ich do szkolenia podległych sobie pracowników. Oznacza to, że Państwo jesteście organizatorem szkoleń: odpowiadacie za wystawienie odpowiedniego zaświadczenia oraz zarządzanie szkoleniami.
  • Czy ponoszę jakąkolwiek stałą opłatę za posiadanie dostępu do Panelu Klienta?
    Nie! Używanie Serwisu nie wiąże się z żadnym stałym abonamentem. Samo założenie i posiadanie Panelu Klienta jest bezpłatne.
  • Czy muszę mieć działalność gospodarczą, aby podpisać z Wami umowę?
    Nie. Prowadzenie działalności gospodarczej nie jest niezbędne.
    Możemy podpisać umowę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności lub prowadzącą działalność nierejestrowaną. Nie jest to dla nas żadnym problemem.

    Natomiast musicie Państwo posiadać uprawnienia do organizowania szkoleń z bhp aby móc wystawiać zaświadczenia podległym pracownikom.
  • Czy jest jakaś minimalna liczba szkoleń, które muszę jednorazowo zamówić?

    Tak. Istnieje minimalny limit zamówienia, który wynosi 70 zł netto. Jest to przeciętnie od 7 do 14 szt. szkoleń, zależnie od ich rodzaju (a więc od ich ceny).

    Oczywiście jednorazowo można złożyć zamówienie na większą kwotę ;) Przy czym nie muszą to być szkolenia jednego rodzaju. Jedynie łączna wartość jednorazowego zamówienia nie może być mniejsza niż 70 zł netto.

  • Czy wykupione szkolenia mają termin ważności?
    Nie. Mogą bezterminowo czekać na Państwa koncie na ich wykorzystanie :)
  • Jak szybko szkolenia są dostępne po ich zamówieniu?
    Po zamówieniu szkolenia na platformie e-learningowej, jest ono dostępne na Państwa koncie natychmiast i od razu możecie je Państwo przydzielić swojemu Pracownikowi.
  • Czy mogę wystawiać zaświadczenia bezpośrednio z platformy?
    Mamy możliwość wystawiania z platformy kart szkoleń wstępnych oraz zaświadczeń dla szkoleń okresowych i szkoleń nieobowiązkowych. Dane do tych dokumentów pobierają się z systemu automatycznie. Dokumenty te są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i sporządzone według wzoru ministerialnego, jednak istnieje możliwość ich edycji i dodania logo Państwa firmy.

    Staramy się sprostać oczekiwaniom wszystkich naszych Partnerów, dlatego nieustannie pracujemy nad wzorami zaświadczeń, słuchając Państwa uwag na ich temat.
  • Czy mogę dodawać do szkoleń własne treści?
    Tak! W razie potrzeby istnieje możliwość modyfikacji istniejących już szkoleń i dopasowania ich pod potrzeby Państwa oraz Waszych Klientów i Kursantów.

    Jeśli jest to stosunkowo szybka do wprowadzenia zmiana, to jesteśmy ją w stanie wykonać bezpłatnie. Przy większych modyfikacjach, dokonamy osobnej wyceny.

    Preferujemy, abyście przygotowali Państwo prezentację w formacie .pdf, a my dodamy ją do szkolenia (dedykowanego tylko dla Państwa) oraz dodamy test kończący rozdział.
  • Czy da się zintegrować moją stronę www z Państwa platformą?

    Pełna integracja stron w takim rozumieniu, że nie da się rozpoznać, że wchodzimy na inną platformę niż Państwa strona www nie jest możliwa. Aby osiągnąć taki efekt musieliby Państwo przygotować swoją własną platformę wydając na to kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. Możemy również podjąć rozmowy nt. przygotowania dla Państwa dedykowanej wersji na bazie istniejącego już kodu naszej platformy.

    Z naszego kilkunastoletniego doświadczenia wynika, że nie jest problemem to, że Pracownicy logują się do platformy przez naszą domenę. W mailach systemowych dotyczących szkoleń i wysyłanych do Pracowników pojawia się informacja, że to Państwo są organizatorem szkolenia. Jeśli dodacie do swojego konta logo, to Pracownicy szkoląc się będą je widzieć. Będą również widzieć w stopce strony, że to Państwa firma jest organizatorem szkolenia.

    Istnieje również możliwość wykupienia dodatkowej funkcjonalności, która umożliwi Państwa Pracownikom logowanie się na naszą platformę przez Państwa stronę i po wylogowaniu Pracownik również znajdzie się na Państwa stronie. Takie działanie zwiększa wrażenie, że jest to Państwa platforma.

    Więcej informacji znajdą Państwo w pytaniu: "
    Czy jest możliwość aby Pracownicy przechodzący szkolenie logowali się na mojej stronie www zamiast na stronie szkolenia-bhp24.pl?", które znajduje się poniżej.

  • Czy jest możliwość aby Pracownicy przechodzący szkolenie logowali się na mojej stronie www zamiast na stronie szkolenia-bhp24.pl?

    Istnieje możliwość zintegrowania naszej platformy i Państwa strony w taki sposób, aby Państwa Pracownicy / Kursanci mogli dokonać zarówno pierwszego, jak i każdego kolejnego logowania do szkolenia na Państwa stronie internetowej (zamiast na stronie www.szkolenia-bhp24.pl). Jednocześnie Pracownik / Kursant ostatecznie będzie przechodzić na naszą stronę www – tu nic się nie zmieni. Natomiast sam proces logowania będzie odbywał się u Państwa.

    Efekt ten osiągniemy przez udostępnienie Państwu stworzonego przez Nas systemu Rest API z formatem wymiany danych w JSON. System jest zbiorem reguł komunikowania się pomiędzy Państwa stroną www, a naszą platformą do szkoleń on-line, które umożliwią bezproblemową wymianę danych potrzebnych do zalogowania się do szkolenia.

    Efekt ten można osiągnąć na dwa sposoby. W pierwszej, tańszej opcji otrzymujecie Państwo gotowy i przetestowany system Rest API wraz z dokumentacją komunikacyjną przeznaczoną dla Państwa programisty, który musi posiadać odpowiednią wiedzę i kompetencje aby skomunikować Państwa stronę z Naszym systemem wg przesłanej dokumentacji komunikacyjnej.
    W drugiej opcji otrzymacie Państwo gotowy kod do wklejenia na Waszej stronie www (tak samo działa Google Analytics), a wraz z nim instrukcję w postaci pliku pdf, w której opisane są kroki do wykonania. 

    Zapraszamy do kontaktu aby otrzymać szczegółową ofertę cenową na umożliwienie Państwa Pracownikom / Kursantom logowania się do szkolenia na Waszych stronach www.

  • Czy mogę od Was otrzymać jakieś materiały/ prezentacje?

    Nie prowadzimy takiej usługi jak tworzenie materiałów edukacyjnych do wykorzystania na szkoleniach. Natomiast na indywidualne zamówienie możemy dla Państwa wycenić taką usługę.


    Posiadamy jednak filmy instruktażowe, z których mogą Państwo korzystać w trakcie swoich szkoleń. Jeśli będą one wyświetlane bezpośrednio z platformy YouTube na szkoleniach stacjonarnych, to można z nich korzystać bezpłatne.

    Jeśli jednak chcą Państwo wykorzystywać nasze filmy z YouTube w swoich kursach e-learningowych wymagane jest wykupienie licencji rocznej. Z kolei jeśli chcą Państwo posiadać je na własność (otrzymać pliki źródłowe np. w formacie .mp4) można wykupić licencję dożywotnią. Po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu. 

    Nasze filmy znajdują się na naszym kanale: https://www.youtube.com/@szkolenia-bhp24-m_stolarczyk
  • Skąd mam wiedzieć, że nie przejmiecie moich Klientów?

    Po pierwsze, dlatego że znaczna większość Państwa Klientów oczekuje kompleksowej usługi bhp, włącznie z wystawianiem zaświadczeń, a my takiej usługi nie świadczymy. Nie jesteśmy firmą szkoleniową i nie jesteśmy uprawnieni do wystawiania zaświadczeń ani kart szkoleń.

    Po drugie, nasz model biznesowy polega na tym, że posiadamy gotowe narzędzie, które udostępniamy Partnerom (specjalistom bhp), aby za jego pomocą mogli szkolić podległych sobie pracowników. Nie jesteśmy, więc dla siebie konkurencją, lecz partnerami współpracującymi. 

    Po trzecie, zawieramy umowę na podstawie Regulaminu, którego zapisy stanowią o zakazie podejmowania działalności konkurencyjnej (pkt. 75 Regulaminu Serwisu szkolenia-bhp24.pl).

    Zatem hipotetycznie, jeśli Państwa Klient zgłosiłby się do nas z zapytaniem ofertowym, w pierwszej kolejności poinformujemy go, że nie jesteśmy firmą szkoleniową i nie wystawiamy zaświadczeń. A nawet jeśli posiadają oni wewnętrznego specjalistę bhp i potrzebują jedynie samej platformy a współpracują aktualnie z Państwem, to odmówimy współpracy takiemu klientowi.

  • Na jakich zasadach się rozliczamy?
    Państwo zamawiacie szkolenia na swoje konto, a my na początku kolejnego miesiąca wystawiamy fakturę zbiorczą za miesiąc poprzedni. Mają Państwo 14 dni na opłacenie faktury przelewem.
  • Czy przekazuję / wysyłam Wam jakieś dane Pracowników?

    Tak, żeby założyć Pracownikowi konto i uruchomić szkolenie, muszą Państwo obowiązkowo wprowadzić do systemu jego adres e-mail oraz grupę stanowisk do której przynależy.
    Przydatne, ale nie niezbędne, jest również podanie imienia i nazwiska Pracownika, firmy w której pracuje, zajmowanego przez niego stanowiska, daty urodzenia oraz daty ukończenia ostatniego szkolenia i daty ważności badania lekarskiego.

    Wprowadzając te dane do systemu, w rozumieniu prawa, przekazujecie je nam i od tego momentu są one przez nas przetwarzane w celu umożliwieniu Państwu realizacji szkolenia na naszej platformie i działań formalno-administracyjnych z tym związanych.

  • Jak wygląda kwestia ochrony danych osobowych?

    To jakie dane musicie nam Państwo udostępnić oraz w jakim celu będziemy je przetwarzać, opisaliśmy w pytaniu powyżej: “Czy przekazuję / wysyłam Wam jakieś dane pracowników?”

    Formalnie powinno to wyglądać tak, że Państwo otrzymujecie dane Pracowników od ich Pracodawcy i z nim powinniście podpisać umowę na przetwarzanie danych osobowych. Natomiast decydując się na współpracę z nami, będziecie część tych danych przekazywać nam. Stosowne zapisy na temat ochrony danych osobowych znajdują się w Regulaminie Serwisu szkolenia-bhp24.pl w punktach 44-63.

    Jeśli Państwo sobie życzycie, możemy dodatkowo podpisać między nami umowę podpowierzenia danych, na podstawie której przekazywać będziecie nam Państwo te dane. Potrzebujemy wtedy od Państwa propozycję projektu takiej umowy, który albo zaakceptujemy albo wprowadzimy w nim stosowne poprawki.

Skontaktuj się z nami

BEZPŁATNY TEST - zamów wybrane szkolenie